Untitled Page
Om mennesker, medier,
kreativitet og teknik i AV-branchen
Forside Artikler Web-TV Nyhedsbrev Kontakt Annoncer/Ads
Gå tilbage

Intelligent markedsføring
Søndag den 6. januar 2019
WeMarket har købt sig
ind i LeadScoreApp
Det digitale marketingbureau WeMarket har købt sig ind i software-systemet LeadScoreApp for at kunne tilbyde kunderne endnu mere intelligent, automatiseret og datadrevet markedsføring.

– Det er et strategisk opkøb, som konsoliderer vores vækstambitioner, siger WeMarkets direktør, Thomas Haurum. – WeMarket og LeadScoreApp har samarbejdet igennem flere år og deler mange kunder. Derfor var det en oplagt mulighed at hente systemet inhouse for dermed at udvikle det yderligere og samtidig give WeMarkets nuværende og fremtidige kunder endnu mere for pengene.

– Med det tættere partnerskab kan vi både tilbyde leadscoring, automatisering af e-mails og lignende i én og samme pakke – ud over alle de andre ydelser, som vi også tilbyder. Aftalen betyder desuden, at der vil blive tilført flere muskler til LeadScoreApp, så denne standalone-løsning kan skaleres og formentlig blive størst i Danmark.

Stifter drager med

WeMarket og firmaets kunder får ikke kun glæde af LeadScoreApp; de får også glæde af Brian Kristensen, der er manden bag software-systemet. I forbindelse med aftalen indtræder han nemlig i en nyoprettet stilling som head of automation i WeMarket.

Brian Kristensen har 15 års erfaring inden for online markedsføring, og i 2014 fik han idéen og startede udviklingen af LeadScoreApp.

– Jeg har altid haft en stærk relation til WeMarket, og jeg er glad for, at aftalen nu er faldet på plads, siger Brian Kristensen. – Jeg ser frem til at videreudvikle LeadScoreApp i nye rammer og gøre det til det bedste system til leadscoring på markedet. Potentialet er stort, eftersom vi allerede har mere end 600 virksomheder på systemet i Danmark og Sverige. Det tal kommer med garanti til at stige qua WeMarkets netværk og den øgede investering i systemet. I fællesskab ser vi en øget mulighed for at gøre B2B-virksomheders markedsføring mere intelligent, automatisk og datadrevet.

Han understreger, at aftalen ikke vil medføre ændringer hos eksisterende LeadScoreApp-kunder, men at de nu får en mulighed for at samle deres online markedsføring hos én leverandør. Heller ikke eksisterende forhandlere af LeadScoreApp vil mærke forskel. De vil få samme support og backup som altid, men kan nu se frem til et endnu stærkere produkt, som kan øge deres kunders online succes.


Gå tilbage

Thomas Haurum (tv) og marketingbureauet WeMarket har købt sig ind i LeadScoreApp. Målet er at kunne tilbyde kunderne endnu mere intelligent, automatiseret og datadrevet markedsføring via et endnu tættere samarbejde med firmaets grundlægger, Brian Kristensen. Klik for større billede

> Webmaster

> Support
> Privacy
> Cookies
Rode Video Mikrofon og VideoMic Pro+
Rode Video Mikrofon og VideoMic Pro+

sojle.php